Com s’ha de tramitar la sol·licitud per fer tests de la COVID-19 a l’empresa

 

La Generalitat de Catalunya emet una autorització sanitària per a la realització o compra de tests per a la detecció de la COVID-19 a aquelles empreses o organitzacións privades o públiques, entitats i institucions que vulguin realitzar la prova als seus treballadors. Només es pot sol·licitar online.

 

Com s’ha de sol·licitar?

Pas 1. Descarregar, emplenar i validar els formularis
•Descarregueu el formulari i empleneu-lo.
•Per a la realització de tests ràpids, no s’ha d’adjuntar cap documentació. Si es volen realitzar proves serològiques i/o PCR s’haurà d’adjuntar la certificació del laboratori que acrediti que la realització de les proves no compromet ni afecta la realització de l’activitat per compte del sistema públic de salut de Catalunya.
•Valideu-lo (s’han d’haver emplenat totes les dades obligatòries) i deseu-lo a l’ordinador.

Pas 2. Enviar-lo a tramitar
•Torneu al tràmit en línia.
•Seleccioneu el formulari validat i premeu el botó Envia.
•Per poder enviar el fitxer cal disposar de certificat digital o idCAT Mòbil.

Pas 3. Confirmació de la tramitació efectuada
•Si s’ha fet bé, rebreu l’acusament de recepció a la pantalla i l’haureu de desar o imprimir.
•Si la sol·licitud conté algun error, apareixerà un missatge que us n’indicarà el motiu.

Què cal tenir en compte per fer la sol·licitud?
•Un mateix formulari no serveix per a diferents comunicacions, si voleu enviar-ne una altra, cal que us torneu a descarregar la plantilla del formulari i l’empleneu de nou.
•El tràmit admet signatura de persona jurídica, de persona física i de persona física en nom de jurídica. Podeu obtenir la vostra firma digital, fent clic aquí.
•Consulteu en aquest enllaç els terminis, documentació i procés complet de tramitació (apartat Per internet).

>> Inicieu aquí la sol·licitud online per fer tests als vostres treballadors