Estrada Joiers i SG4 s’emporten els primers premis del Concurs d’Aparadors de Nadal
Estrada Joiers té el millor aparador de Nadal de Manresa segons el jurat del Concurs d’Aparadors de Nadal de la Cambra, mentre que el de SG4 ha estat l’aparador més votat pel públic que ha respost a la convocatòria feta per Instagram. En la categoria del jurat, el segon premi ha estat per a Món Malé i el tercer per a La Lionesa. Les votacions del públic han situat en segon lloc la Perruqueria D’tall i en tercer la Floristeria Brunea. Els primers classificats han estat premiats amb 600 €, els segons amb 300 i els tercers amb 150. Entre totes les persones que han votat per Instagram s’han sortejat 5 vals de 20 € per gastar als comerços participants al concurs.
Els premis s’han entregat aquest migdia en un acte que ha tingut lloc a la Cambra de Comerç de Manresa i en el qual han participat la presidenta de la Cambra, Sívia Gratacòs, la regidora de Comerç de l’Ajuntament de Manresa, Tània Infante, i el president de la Ubic, Antoni Daura. La d’enguany ha estat la 57ena edició de concurs i ha registrat una xifra rècord de participants, un total de 29, amb noves incorporacions respecte altres anys.
Els aparadors que han participat en l’edició d’enguany han estat els següents:
– Vins Alsina
– La Lionesa
– Forn de Cabrianes (Muralla del Carme)
– Joieria Copèrnic
– Perruqueria D’tall
– Llibreria Papasseit
– Setè Cel
– Culinarium
– Floristeria Brunea
– L’Atelier d’Espai per Art
– La Creadora 1936
– Personal Intransferible
– Llibreria Sobrerroca
– Estudio Tatuaje Natalie Grif
– SG4
– Visual Òptica
– Perfumeria Júlia
– Macropus
– Floristeria Rosa de Jericó
– Estrada Joiers
– Nounat
– Obrallar 2000
– Tarannà Cosmètics
– L’Armari d’Eco
– El Cigne (Carrer Barcelona)
– Perruqueria Lebiram
– Mon Malé
– Farmàcia de la Plaça
– Iglesias Moda_Dstil
El concurs d’aparadors de Nadal té per objectiu incentivar el comerç de Manresa a mostrar la seva millor imatge en unes dates molt importants per aquest sector com són les nadalenques. A més, a través del premi del públic, es vol contibuir a què la ciutadania conegui els establiments participants i valori la qualitat dels seus aparadors.